söndag 24 maj 2015

Liseberg

Hela dagen från öppning (11,00)  till kl 17.30 har jag varit på Liseberg! Jag var där med mina två mostrar , deras pojkvänner, min bror Hampus och mina lilla kusin på 7 månader!  Jag åkte Helix 2 gånger och typ alla "läskiga" atraktioner bla den nya Mikanik
Den var super duper kul och man var upp och ner många gånger! (Super kul) något som jag bara måste göra igen! 

Vi åkte kålorader och medans jag skrattar av att min moster blev helt dränkt av vatten får jag en våg över mig så att jag blir tyst haha *ler*  


Nu är jag hemma igen och skola i morgon men som tur är, är det bara 17 dagar kvar och det känns så sjukt att tiden har gått så snabbt! Asså OMG tiden bara springer iväg!


Nu ska jag i alla fall typ sova så God natt
Så hörs vi förmodligen imorgon med ett nytt nageltipps #10 men inte helt säker är så trött och kanske inte orkar men kanske ! 



Kram kram Wilma

2 kommentarer: