söndag 7 juni 2015

concealer!!!

Nu är det söndag. Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att blogga på senaste tiden men det beror helt enkelt på att jag har varit väldigt seg det har varit mycket i skolan i och med att det snart är slut så dom at alla prov och så nu! Ja ja nu stryker vi ett streck på det och tittar framåt!!

Idag tänkte jag ge ett tipps på hur man kan lägga sin concealer. Jag brukar lägga min concealer som två streck under ögonen men inte precis under utan mer som en triangel under ögonen! Sen brukar jag ta concealer runt näsan för där brukar jag vara väldigt röd och ibland har jag plitor och finnar där.
Sedan tar jag även min concealer där jag har en finne eller plita eller helt enkelt där jag vill täcka någonting!

Min favorit concealer är en i från Max Faktor den som heter Mastertouch. På vintern använder jag i nummer 306 Fair och på sommaren använder samma fast i nummer 309 Beige.
Den som heter Beige i nummer 309 är mörkare än en concealern som heter Fair i nummer 306 och det är därför som jag använder den ena conceakern på sommaren och den andra på vintern!
Där jag brukar köpa min concealer är på Lyko.se där är den billig och bra!

Den här concealern rekommenderar jag starkt till alla er som vill ha en billig och väldigt bra concealer!      


OBS för att få ut produkten så vrider ni på den  grejen under
Max Faktor texten lyfter på locket och det kommer ut produkt!
 
 
 
Kram kram Wilma

 

1 kommentar: