tisdag 16 juni 2015

nytt...

Nu har jag kommit på en tanke! Det är så att ibland tycker jag att det är lite svårt att komma på vad jag ska blogga om inte alltid men ibland! Så då tänkte jag ha en gång i veckan eller fler om ni gillar det, ska jag ha bloggtema t.ex. om temat heter accessoarer så handlar det blogg inlägget om kanske mina favorit klockor eller ett halsband som jag skulle vilja köpa! Om ni gillar det efter ett tag eller så, så får ni gärna  lägga en kommentar så att jag vet att jag ska fortsätta med det!
Jag tycker i alla fall att det ska bli kul och testa på detta, kanske det inte blir föralltid men så länge som  ni tycker och jag vill lägga fokus på det. Själv klart kommer jag inte bara göra tema inlägg utan vanliga inlägg också så som vad jag har köpt och så där typ uppdatera lite då och då helt enkelt!


Jag hoppas att ni tycker detta ska bli lika kul som jag tycker!
Ha det så bra så länge! Kram kram Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar