torsdag 23 april 2015

Cancer

Hej! Som nog alla vet är cancer en väldig jobbig sjukdom som jag vet att ingen  någonsin skulle  vilja ha. Och det är hämskt att det faktiskt finns dom som tvingas att ha det. Speciellt barn, barn har hela livet att se framemot och så kommer ett förhinder som dom inte bara lätt kan hoppa över. Nej, det är en väldigt jobbig sjukdom och jag tycker så synd om dom som har det. Jag skulle vilja att ingen skulle behöva ha det. Om ni tycker som jag så tycker jag att ni ska köpa ett armband där det står : MOT CANCER eller FUCK CANCER. Om just du skulle vilja skänka lite till cancer fonden så tycker jag att du ska köpa ett sånt här armband. I Norgatansblommor i Varberg så kan man köpa såna och 100% går till cancer fonden läs mer på Cancerfonden.se . ( finns flera som säljer såna här armband) så ifall du inte vill att cancer ska vara den vanligaste sjukdomen och var tredje person ska få det tycker jag att ni ska gå och köpa ett sånt armband! Det ökar hela tiden, det sägs att det kommer vara varannan som kommer att få det snart, vilket i alla fall inte jag tycker är något bra! Tillsammans kan vi stoppa cancern!

Kram kram Wilma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar