torsdag 25 juni 2015

Tema #2 engelska

Idag blir det tema igen och detta temat blir skolan  och jag vet vad ni tänker, hallå detta är en mode blogg mm och vem gillar skola  det är ju sommarlov nu! Jo, jag vet men jag tänkte ge ett tipps till er hur ni kan göra olika ämnen och så roligare! T. ex. Engelska om fu tycker att engelska är lite svårt så kolla på en film som du älskar och nästan kan alla repliker och tar den på engelska utan text och kollar på den, det hjälper dig och du kan inte bara replikerna på svenska utan även på engelska! Du kan ju även göra en saga skriva en saga på engelska brukar hjälpa om du tar lättare ord inte bara dom mest komplicerade!

Det var lite engelska hjälp från mig till dig! 
            


             Kram kram Wilma
OBS om ni gillar sånna här där jag inte bara skriver om mode mm kommentera eller maila eller kanske om jag ska göra mer sånna inlägg där jag inte pratar om mode! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar